

Prijs te danken aan alle medewerk(st)ers.
Vanuit de OV-klantenbarometer (het jaarlijkse landelijke klanttevredenheidsonderzoek) weten we al dat reizigers onze service waarderen. Daarin scoren onze medewerkers op het gebied van vriendelijkheid vaak boven het landelijk gemiddelde. Niet alleen in Utrecht, maar ook in onze andere regio’s. Ongeacht de situatie maken zij elke dag opnieuw een veilige en prettige reis mogelijk. Dat hun inzet, gastvrijheid en klantvriendelijkheid gezien en gewaardeerd wordt, blijkt opnieuw uit de winst van deze prijs. Deze hebben wij dan ook volledig aan hen te danken.
Marktonderzoeksbureau MarketResponse reikt elk jaar de prijs Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland uit.
Donderdagmiddag 5 juni is Syntus Utrecht uitgeroepen tot klantvriendelijkste vervoerder van Nederland. Er worden 10 verschillende branches beoordeeld. Elke branche heeft één winnaar. In de categorie Vervoerder is Syntus Utrecht dit jaar tot winnaar uitgeroepen!
Chris Hogeveen, algemeen directeur van Keolis Nederland zegt over de benoeming: “Ik ben onwijs blij en trots dat we zijn uitgeroepen tot klantvriendelijkste vervoerder."
Onafhankelijk onderzoek naar klantvriendelijkheid.
De bekendmaking vond plaats in Utrecht, de provincie waar Syntus Utrecht het openbaar busvervoer verzorgt. Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland is het grootste en langstlopende onafhankelijke onderzoek naar klantvriendelijkheid. Geen juryverkiezing, geen publieksstemmen, maar een continu objectief onderzoek naar de ervaring van echte klanten.
Jaarlijks worden er ruim 50.000 beoordelingen opgehaald voor bedrijven in 10 verschillende branches. De verkiezing wordt gehouden sinds 2007 en is een mooie algemene graadmeter. Andere genomineerden in de categorie Vervoerder waren Breng, HTM, Qbuzz en RET.

Ook bij het klantvriendelijkste vervoersbedrijf werken?
Dat snappen wij! Bekijk snel welke bus beschikbaar is.