
Klantenservice OV Service Winkel
Amersfoort / Almere, Utrecht, NederlandHoofdkantoor & Staffuncties
Functieomschrijving
Wij zijn op zoek naar een medewerker voor de Servicewinkel in Amersfoort (12 uur) en naar een medewerker voor de Servicewinkel in Almere (16 uur).
Als medewerker Servicewinkel ben je samen met je collega’s van het servicewinkelteam verantwoordelijk voor het verzorgen van informatie aan onze reizigers. Je adviseert over het openbaar vervoer, verzorgt de verkoop van producten en helpt reizigers die zich melden met vragen of verloren voorwerpen. Je bent hiermee creatief en behulpzaam om een goed gevoel te geven aan onze reiziger. Onze winkel in Amersfoort is geopend van maandag tot en met vrijdag van 08:00 uur – 17:00 uur. De winkel in Almere is geopend van maandag tot en met vrijdag van 07:00 uur – 18:00 uur en op zaterdag van 10:00 uur – 15:00 uur.
Welke taken ga je doen:
- Het samen met je collega’s zelfstandig beheren van de winkel, van voorraadbeheer en (klein) onderhoud tot het beheren van de kassa en geldstromen.
- Geven van adviezen aan klanten met betrekking tot vervoersbewijzen, abonnementen en OV-Chipkaart en ze assisteren in het eventuele aanschafproces.
- Analyseren van vraagbehoefte en klachten van reizigers en een proactieve rol spelen in het oplossen van die vraagbehoefte, door kennis over de klant te delen binnen de organisatie.
Wat bieden wij jou?
- Een informele werksfeer waarbij de kwaliteit van geleverd werk centraal staat.
- CAO Openbaar Vervoer, 12 uur per week.
- Amersfoort - flexibele werkdagen van 2x 6 uur of 3x 4 uur
- Almere - flexibele werkdagen inclusief de zaterdagen van 2x 8 uur of 3x 5,5 uur.
- Loonschaal 4 van het CAO Openbaar Vervoer.
- Pensioenfonds Rail & OV.
- Mogelijkheid tot het volgen van een ruime keuze aan online trainingen.
Competenties
- Klantgericht met een open, vriendelijke houding.
- Creatief en empatisch vermogen.
- Nauwkeurig en zorgvuldig.
- Zelfstandig / Kan goed alleen werken.
- Flexibel.
- Stressbestendig.
Vereisten
Functie eisen
- MBO niveau 3/4 werk- en denkniveau.
- Ervaring in een dienstverlenende functie. Ervaring in Klantenservice is een pré.
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
- Goede beheersing van de Engelse taal in woord.
Interesse of vragen?
Neem dan contact op met Sylvana Maas via sylvana.maas@keolis.nl.
Spreekt de functie je aan? Dan ontvangen wij graag jouw motivatiebrief met CV vóór 4 december 2023 via onderstaande button.
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie zit op de bus! Binnen twee werkdagen neemt de afdeling Recruitment contact met je op.